Parceiros e Afiliados
RPGs Parceiros
Afiliados em Geral

Guarda templates

Página 1 de 2 1, 2  Seguinte

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir em baixo

Guarda templates

Mensagem por The Golden Compass em Ter 10 Nov 2015, 10:10

Palavrta xavosa aqui

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

The Golden Compass
Administradores

Re: Guarda templates

Mensagem por The Golden Compass em Qua 11 Nov 2015, 14:56

"And the timing's never right. But for now let's get away on a Roman holiday."

Roman Holiday
DATO
DATO
DATO
DATO
DATO
DATO
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean scelerisque, magna in tristique tincidunt, lacus augue ornare dui, lacinia semper risus ligula ac ligula. Fusce ullamcorper pretium eros, at pellentesque quam luctus vitae. Morbi libero purus, fermentum quis congue eu, viverra sit amet metus. Morbi eros lacus, eleifend eu lectus porta, mattis pretium dui. Aliquam viverra sollicitudin bibendum. Nulla posuere interdum posuere. Aliquam aliquet et turpis tincidunt lacinia. Vestibulum faucibus viverra porttitor. In scelerisque eros a velit porta varius. Donec et porttitor ex, at malesuada sapien. Praesent faucibus turpis quis lectus aliquam dictum. Vestibulum vitae tristique risus, nec rutrum turpis. Proin at lectus sit amet sapien tristique mollis.

Aliquam a faucibus turpis, eget scelerisque elit. Aenean gravida gravida dolor vel pharetra. Proin sed felis eu velit iaculis sollicitudin nec ut ipsum. Nam ac scelerisque magna, at consequat nisl. Cras dictum faucibus arcu eu sodales. Mauris cursus eros a risus placerat laoreet. Etiam erat elit, dapibus a porttitor eu, bibendum ac felis.

Status: Em modificação.
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Qua 11 Nov 2015, 15:04

Título del tema
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit  
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Status: Em edição
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Qua 11 Nov 2015, 15:31

Don´t be afraid of the Dark. Come and play with me.
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Seg 16 Nov 2015, 09:13

"Olá, pergaminho maldito. Ainda não entendo o motivo de escrever, mas talvez minha alma não se sinta tão solitária e obscura quando o faço. Meus planos foram arruinados. Ouvi sussurros de que o pai dele tinha voltado. Como posso competir com o pai do ser que ela aparenta sentir mais carinho? Se é que aquelas atitudes podem ser chamadas de carinhosas... Sou culpado por me apaixonar, mas quem não sentiria o mesmo? Aquela pedra de gelo me fazia derreter. Aquelas asas me deixavam nas nuvens. Sinto-me o corvo de Nevermore, repetindo a palavra Nunca Mais várias vezes. Mas o que estou escrevendo? Pareço um adolescente retardado e com falta de mulher."
Respirei fundo rasguei a folha de pergaminho e depois a joguei no chão. As coisas estavam começando a mudar. O azul celeste estava se tornando escuro, se arrastando de forma lenta e imprópria. Não havia um motivo para eu estar no meio, mas também não existia  um para ficar de fora. Olhei para o lado e cerrei ao sentir um pedaço de pão ser jogado em minha cabeça. Ellesméra estava lá, de pé, com os braços cruzados.
Nem num instituto infantil consigo ficar em paz? O que está fazendo aqui?
Virei o rosto para o lado, imaginando um belo piano negro e ela sentada, tocando. Um completo idiota. Percebi que as crianças estavam indo embora, mas confesso que não conseguia prestar atenção no que Ellesméra falava. Respirei fundo, balançando a cabeça de forma positiva e uma criança se aproximou. A pequena falou uma palavra completamente estranha. Cerrei os olhos e me levantei, olhando fixamente para Elle.
Pare de ensinar macumba para as crianças.
Respirei fundo e me concentrei, logo transformando meu corpo numa ave negra. Um corvo. Sobrevoei o local e depois parei lentamente num dos olhos de Ellesméra. Bicava sua orelha algumas vezes, implicando com ela.

Status: Joulia
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Seg 30 Nov 2015, 09:08

A passagem do Lorem Ipsum usada desde 1500

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Status: Aurora
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Qua 02 Dez 2015, 10:36

~· SOY UN TÍTULO ·~
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce ipsum erat, egestas quis pulvinar ac, venenatis in libero. Aliquam efficitur lacinia augue, vel cursus felis tincidunt ac. Praesent id faucibus lacus, ut blandit turpis. Phasellus lobortis felis in leo pulvinar, aliquet eleifend dolor interdum. Morbi hendrerit fermentum erat, at tempor neque sodales eget. Mauris tincidunt, orci vel volutpat convallis, urna tortor pulvinar purus, et accumsan lacus orci sed dolor. Nam sed arcu et magna interdum iaculis vel faucibus risus. Aliquam erat volutpat. Nulla et justo in ante blandit varius ut tristique quam. Nullam ut rhoncus est. Nullam eu mauris lectus. Vestibulum volutpat libero arcu. Maecenas ac justo tortor.

Morbi malesuada, erat eget volutpat semper, felis ipsum iaculis leo, a sagittis lectus sem ullamcorper nunc. Nullam id auctor erat. Nam condimentum, velit sed feugiat tincidunt, tellus velit sollicitudin eros, at interdum ante est quis massa. Vestibulum mollis cursus velit, ac viverra ex ultrices vitae. Sed pretium, quam et porttitor ornare, magna mauris vulputate nisi, non tempus ante tellus id erat. Duis vel dui rhoncus nisl gravida bibendum at eu libero. Integer sit amet libero mi. Phasellus ut eros sed magna pharetra scelerisque. Vestibulum non nisl aliquet, ornare lacus rutrum, mattis enim. Donec a quam sapien. Vestibulum fermentum vestibulum accumsan. Praesent tincidunt tempus ex at suscipit. Nunc ut viverra ante. Pellentesque a erat sed sapien bibendum tincidunt.
DATO
DATO
DATO
2
2
CODE BY ORIANI~
FOTO LUGAR

The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Qua 02 Dez 2015, 10:40

Não fode comigo, Judith!
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Qua 02 Dez 2015, 13:07

Lorem Ipsum

Secção 1.10.33 do "de Finibus Bonorum et Malorum"

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut pellentesque velit quis ante placerat, at consequat tellus condimentum. Aenean convallis nulla ac justo scelerisque lacinia. Vivamus nec congue turpis. Cras dapibus facilisis blandit. Maecenas at vehicula enim. Nunc imperdiet nibh ligula, at auctor ipsum facilisis quis. Nullam pretium nibh cursus lectus fermentum, sed bibendum erat semper. Suspendisse sit amet nisi sit amet enim elementum ultricies vel vitae ipsum. Nulla quis urna dictum tortor iaculis fringilla. Curabitur facilisis nunc augue, et tristique ipsum luctus quis. Etiam at orci augue. Praesent vel mollis erat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut pellentesque velit quis ante placerat, at consequat tellus condimentum. Aenean convallis nulla ac justo scelerisque lacinia. Vivamus nec congue turpis. Cras dapibus facilisis blandit. Maecenas at vehicula enim. Nunc imperdiet nibh ligula, at auctor ipsum facilisis quis. Nullam pretium nibh cursus lectus fermentum, sed bibendum erat semper. Suspendisse sit amet nisi sit amet enim elementum ultricies vel vitae ipsum. Nulla quis urna dictum tortor iaculis fringilla. Curabitur facilisis nunc augue, et tristique ipsum luctus quis. Etiam at orci augue. Praesent vel mollis erat.

Status : Gabrielle
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Qua 02 Dez 2015, 13:07

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Status : Pega ai Xeixi
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Qua 02 Dez 2015, 13:56

Meio - Sereianos
Meio - Veelas
Patrono as Nome do personagem

Vampiros
Lobisomens

A Trindade - Vampiros
Meio - Gigantes

The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Ter 15 Dez 2015, 10:27

Throw me to the wolves
Lorem ipsum ad his scripta blandit partiendo, eum fastidii accumsan euripidis in, eum liber hendrerit an. Qui ut wisi vocibus suscipiantur, quo dicit ridens inciderint id. Quo mundi lobortis reformidans eu, legimus senserit definiebas an eos. Eu sit tincidunt incorrupte definitionem, vis mutat affert percipit cu, eirmod consectetuer signiferumque eu per. In usu latine equidem dolores. Quo no falli viris intellegam, ut fugit veritus placerat per.

Ius id vidit volumus mandamus, vide veritus democritum te nec, ei eos debet libris consulatu. No mei ferri graeco dicunt, ad cum veri accommodare. Sed at malis omnesque delicata, usu et iusto zzril meliore. Dicunt maiorum eloquentiam cum cu, sit summo dolor essent te. Ne quodsi nusquam legendos has, ea dicit voluptua eloquentiam pro, ad sit quas qualisque. Eos vocibus deserunt quaestio ei.

Blandit incorrupte quaerendum in quo, nibh impedit id vis, vel no nullam semper audiam. Ei populo graeci consulatu mei, has ea stet modus phaedrum. Inani oblique ne has, duo et veritus detraxit. Tota ludus oratio ea mel, offendit persequeris ei vim. Eos dicat oratio partem ut, id cum ignota senserit intellegat. Sit inani ubique graecis ad, quando graecis liberavisse et cum, dicit option eruditi at duo. Homero salutatus suscipiantur eum id, tamquam voluptaria expetendis ad sed, nobis feugiat similique usu ex.

Eum hinc argumentum te, no sit percipit adversarium, ne qui feugiat persecuti. Odio omnes scripserit ad est, ut vidit lorem maiestatis his, putent mandamus gloriatur ne pro. Oratio iriure rationibus ne his, ad est corrumpit splendide. Ad duo appareat moderatius, ei falli tollit denique eos. Dicant evertitur mei in, ne his deserunt perpetua sententiae, ea sea omnes similique vituperatoribus. Ex mel errem intellegebat comprehensam, vel ad tantas antiopam delicatissimi, tota ferri affert eu nec. Legere expetenda pertinacia ne pro, et pro impetus persius assueverit.

Ea mei nullam facete, omnis oratio offendit ius cu. Doming takimata repudiandae usu an, mei dicant takimata id, pri eleifend inimicus euripidis at. His vero singulis ea, quem euripidis abhorreant mei ut, et populo iriure vix. Usu ludus affert voluptaria ei, vix ea error definitiones, movet fastidii signiferumque in qui.
Datos — frase — o lo que sea

Status : Cora
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Ter 15 Dez 2015, 10:47

O importante não é vencer todos os dias
mas lutar sempre.
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Ter 15 Dez 2015, 13:18

TU TITULO AQUÍ.

SUBTITULO O FRASE

TU TEXTO TU TEXTO TU TEXTO TU TEXTO TU TEXTO TU TEXTO

The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Ter 15 Dez 2015, 13:51

Isolated from the outside
Clouds have taken all the light I have no control it seems my Thoughts wander off Of the time when I tried to Live life without you. Birds falling down the rooftops Out of the sky like raindrops No air, no pride.

No air, no pride

I have no control it seems my Thoughts wander off Of the time
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus vel tellus tristique, pretium massa ut, fermentum dolor. In ac sagittis diam. Nam vel elit dui. Nullam eget libero eros. Morbi consequat pellentesque dui, ultricies ultrices ante mollis sed. Etiam urna neque, bibendum non mi quis, bibendum volutpat massa. Etiam tellus magna, tristique vel maximus sit amet, luctus ac nunc. Pellentesque posuere, elit sit amet fermentum iaculis, dui elit fermentum risus, ut cursus magna ante non ipsum. Aenean augue nunc, placerat a condimentum quis, feugiat id nulla.
Donec diam quam, mattis non mauris vitae, facilisis eleifend nunc. Vestibulum rhoncus in dui eget faucibus. Pellentesque nisi justo, accumsan eget cursus sed, blandit vitae elit. Pellentesque quis odio est. Maecenas cursus facilisis metus sodales euismod. Mauris sodales vulputate nulla, nec viverra ipsum posuere vel. Duis at nibh dui. Pellentesque sapien arcu, mattis non aliquam sed, commodo sit amet urna. Mauris viverra elit non leo vestibulum venenatis. Integer id metus velit. Vivamus sed orci felis. Duis aliquam feugiat velit, sit amet interdum odio convallis at. Aliquam quis ultricies enim. Donec id turpis sed turpis mollis porttitor. Praesent sit amet bibendum erat. Mauris ipsum ante, placerat sed eleifend eu, rutrum in nisl.

The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Ter 15 Dez 2015, 13:57

me olvidaréde tus besos de judas
Me olvidaré de tu amor de garrafón22 años Ϟ Cantante de Dark Towers Ϟ PB a elección
Negrita, esta bonita Itálica y este Subrayado. Puedes poner tus requisitos, datos de user o lo que quieras. Tiene scroll.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In a dui a augue tincidunt hendrerit. Nulla gravida arcu tincidunt, commodo tortor non, finibus ipsum. Sed nulla ex, posuere nec pulvinar et, condimentum quis enim. Mauris scelerisque luctus nunc pretium porta. Phasellus ullamcorper non magna bibendum faucibus. Suspendisse potenti. Aliquam congue maximus sodales. Sed sagittis iaculis mollis. Cras convallis risus nisi, in porttitor lorem rutrum vel. In erat nibh, facilisis ut condimentum non, volutpat cursus urna. Cras posuere luctus iaculis. Aenean eu venenatis odio. In varius lacus at metus mattis, imperdiet ultricies nibh ornare. Pellentesque vel est at ante porta ornare varius eu neque.

Aliquam id purus urna. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Nunc eu tristique ante. Suspendisse potenti. Sed laoreet aliquet enim, eu semper neque vestibulum in. Nullam sagittis metus nisi, posuere convallis lectus consectetur non. In ac porta libero. Duis feugiat hendrerit dapibus. Vestibulum quis facilisis eros. Sed viverra ipsum vel dui pharetra faucibus. Nullam aliquet magna ullamcorper bibendum ullamcorper. Aenean condimentum feugiat suscipit. Nunc hendrerit ligula augue, id fringilla sapien aliquam ac. Aliquam pellentesque velit eu tortor malesuada, eget facilisis diam tristique. Phasellus lobortis, eros ac tincidunt feugiat, lacus velit bibendum quam, sit amet rhoncus ligula nulla scelerisque ante.
THANKS SKYE!

Status: Cora
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Ter 15 Dez 2015, 14:59

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna. Sed consequat, leo eget bibendum sodales, augue velit cursus nunc, quis gravida magna mi a libero. Fusce vulputate eleifend sapien. Vestibulum purus quam, scelerisque ut, mollis sed, nonummy id, metus. Nullam accumsan lorem in dui. Cras ultricies mi eu turpis hendrerit fringilla. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; In ac dui quis mi consectetuer lacinia. Nam pretium turpis et arcu. Duis arcu tortor, suscipit eget, imperdiet nec, imperdiet iaculis, ipsum. Sed aliquam ultrices mauris. Integer ante arcu, accumsan a, consectetuer eget, posuere ut, mauris. Praesent adipiscing.

nombre del personaje aquí

grupo

nombre del pb

dato

dato dato dato dato

♦ s-cnsy
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Ter 15 Dez 2015, 16:01

NombreDeUsuario
Nombre del Personaje
140
127
84
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. curabitur velit nulla, sodales ac posuere eu, sagittis eget ligula.
Thanks Dobreva®
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Ter 15 Dez 2015, 16:04

NombreDeUsuario

#Amigos #FunFun #POTD #SoyAdictaALosHashtags #NoMeImporta #PeroDeboDejarDeHacerHashtags
Thanks Dobreva®
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Ter 15 Dez 2015, 16:22

Lady Czarevich
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Ter 15 Dez 2015, 16:36

Nombre del PJ

Para X:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi eget posuere sem. Morbi lorem odio, dapibus et blandit aliquam, varius faucibus orci. Donec at porttitor tortor. Vivamus dignissim mauris quis turpis congue facilisis. Sed at ullamcorper ex, vitae mattis massa. Proin nec blandit quam. Aliquam eratVivamus dignissim mauris quis turpis congue facilisis. Sed at ullamcorper ex, vitae mattis massa. Proin nec blandit quam. Aliquam eratVivamus dignissim mauris quis turpis congue facilisis. Sed at ullamcorper ex, vitae mattis massa. Proin nec blandit quam. Aliquam eratVivamus dignissim mauris quis turpis congue facilisis. Proin nec blandit quam. Aliquam erat

Atte. Y
IGNEOUS

The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Ter 15 Dez 2015, 16:39

Para: Nombre de quien sea.
Asunto: Poner aquí.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam bibendum in turpis in tristique. Quisque ac erat lacus. Donec in odio fermentum, fermentum massa id, pulvinar massa. Curabitur aliquam tincidunt ante eu viverra. Phasellus semper semper nisl, gravida pharetra nisi efficitur ut. Integer vel ex ultrices, consectetur erat sit amet, pretium metus. Nulla in mollis odio. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Vestibulum vehicula dictum ultrices. Aliquam erat volutpat. Donec ultrices diam non consequat tempor.

Nullam dapibus tincidunt iaculis. Donec eu tristique neque. Donec dictum purus non leo congue vulputate. Donec porta tincidunt diam sed efficitur. Praesent in sagittis sapien. Donec vitae tortor tristique, lobortis urna id, congue nibh. Proin at congue dui, congue feugiat velit. Mauris venenatis malesuada venenatis. Donec eget vestibulum turpis. Etiam dignissim vitae dui in iaculis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed eu metus in ex rutrum porttitor condimentum ac ex. Phasellus purus eros, mollis non dolor eu, lobortis pharetra ligula.

Fusce viverra vulputate pellentesque. Aliquam elit lorem, maximus maximus tempus vitae, sagittis in tortor. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Donec vitae pretium tellus, a congue magna. Nunc non tincidunt ex. Duis ex sapien, laoreet vel diam vel, dictum viverra felis. Sed mattis non tortor ac lobortis. Nullam dignissim sapien et purus aliquam interdum.

Duis at massa non elit gravida efficitur. Nunc consequat tellus non sollicitudin eleifend. Phasellus a odio ac dui pulvinar tincidunt a eget sapien. Nulla facilisis ipsum eu euismod pretium. In dignissim in velit eu convallis. Curabitur dictum justo ac tellus blandit, et congue dui viverra. Nulla feugiat laoreet consequat. Duis at est quam.
The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Ter 15 Dez 2015, 16:41

Título

O registro de avatares está passando por um período de atualização. Os antigos jogadores estão postando suas fichas com informações de Photoplayer, Habilidades Mágicas, Raças, Animais mágicos, e dentre outras, portanto, os avatares que estiverem no registro de Atualização do Personagem, não poderão ser furtados. Relembrando que nas novas regras para registro de Photoplayer, o jogador não poderá trocar o PP.
Atualização de Personagem - > http://rpghogwartsmw.forumeiros.org/t4916-atualizacao-de-personagens
Novas regras para registro de Photoplayer - > http://rpghogwartsmw.forumeiros.org/t4999-registro-de-photoplayers#109293

Quanto mais rápido os jogadores postarem na atualização, mais rápido tudo estará arrumado. Muitos Photoplayers ficarão vagos durante essas atualizações, portanto, pare e pense bem antes de escolher o PP.
•Thanks!•

The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Qua 16 Dez 2015, 10:24

USERNAME
00
00
00
bio
WEBSITE

The Golden Compass
Administradores

Mensagem por The Golden Compass em Qua 16 Dez 2015, 15:45

Registro de Pb

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt.

Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim.

Código de Reserva:

Código:
[b] Nombre (Real)[/b] |Nombre (Dentro del rol)

A B C D

Lorem ipsum | Dolor sit amet

E F G H I