Parceiros e Afiliados
RPGs Parceiros
Afiliados em Geral

Guarda templates

Página 2 de 2 Anterior  1, 2

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir em baixo

Guarda templates

Mensagem por The Golden Compass em Ter 10 Nov 2015, 10:10

Relembrando a primeira mensagem :

Palavrta xavosa aqui

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

The Golden Compass

Re: Guarda templates

Mensagem por The Golden Compass em Qua 16 Dez 2015, 15:59

NOMBRE DEL PERSONAJE

#raza
#edad
#país
#apodo
#O. SEX.

DESCRIPCIÓN FÍSICA

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus.

DESCRIPCIÓN PSICOLÓGICA

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus.

HISTORIA

GUSTOS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.
DISGUSTOS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.
The Golden Compass

Mensagem por The Golden Compass em Qua 16 Dez 2015, 16:34

The Golden Compass

Mensagem por Helena Hoffen Toulouse em Seg 21 Dez 2015, 16:43

Mãos trêmulas, veias pulsando mais rápido que o comum, pernas bambas. Meus olhos observavam a grande quantidade de rostos desconhecidos naquela estação de trem, enquanto os pés me guiavam por todo caminho até minha velha e, ao mesmo tempo, nova morada. Olhar para o Castelo de Hogwarts naquele ano seria diferente, um pouco estranho, arrisco a dizer que meu estômago parecia ter sido invadido por várias abelhas, pois eu não estava amando naquele momento para serem borboletas. 

Levei o pequeno lenço branco até os olhos, deixando que o pano sugasse as leves gotas de soro. Balancei a cabeça negativamente, mordisquei o lábio inferior e acenei para alguns conhecidos. Enquanto o dedo indicador tocava o ferro dos óculos, meus olhos perseguiam o corpo de um garoto, e a sensação de calafrio me assustava ao vê-lo sorrir. 

Bom dia. Senhores, olá.  

Adentrei à cabine dos professores, arqueei a sobrancelha esquerda e balancei a cabeça negativamente ao ver o rosto de Bragi. Difícil acreditar que ele e eu éramos os novos professores da Escola de Magia e Bruxaria de Hogwarts. Passei a ponta da língua no lábio inferior e cruzei os braços, me sentando perto da janela. 

É tão estranho estar aqui, assim, no vagão calmo e sem gritos, onde a diversão não brilha. Não consigo ouvir nem a velha senhora dos doces. Ou ainda é cedo demais para ela passar... Sabe, Janela, acho que estou com medo de crescer.  

Meus dedos abriram a pequena bolsa preta, enquanto os olhos se fixavam na paisagem que era possível ver além do grosso vidro da janela. Um sorriso fraco, o coração acelerado, a mente dispersa. 

créd; Moon
Helena Hoffen Toulouse
Varinha : Um Graveto.

Mensagem por The Golden Compass em Ter 23 Fev 2016, 09:09

Bring the big guns out, shoot now
I'll make the drums beat harder for you
Red on the ground Lorem ipsum ad his scripta blandit partiendo, eum fastidii accumsan euripidis in, eum liber hendrerit an. Qui ut wisi vocibus suscipiantur, quo dicit ridens inciderint id. Quo mundi lobortis reformidans eu, legimus senserit definiebas an eos. Eu sit tincidunt incorrupte definitionem, vis mutat affert percipit cu, eirmod consectetuer signiferumque eu per. In usu latine equidem dolores. Quo no falli viris intellegam, ut fugit veritus placerat per. bold, italic, border, url

bleed out Ius id vidit volumus mandamus, vide veritus democritum te nec, ei eos debet libris consulatu. No mei ferri graeco dicunt, ad cum veri accommodare. Sed at malis omnesque delicata, usu et iusto zzril meliore. Dicunt maiorum eloquentiam cum cu, sit summo dolor essent te. Ne quodsi nusquam legendos has, ea dicit voluptua eloquentiam pro, ad sit quas qualisque. Eos vocibus deserunt quaestio ei.

I'll rub the colors on my face to prove Lorem ipsum ad his scripta blandit partiendo, eum fastidii accumsan euripidis in, eum liber hendrerit an. Qui ut wisi vocibus suscipiantur, quo dicit ridens inciderint id. Quo mundi lobortis reformidans eu, legimus senserit definiebas an eos. Eu sit tincidunt incorrupte definitionem, vis mutat affert percipit cu, eirmod consectetuer signiferumque eu per. In usu latine equidem dolores. Quo no falli viris intellegam, ut fugit veritus placerat per.

I'll sing it like, whoa-oh Ius id vidit volumus mandamus, vide veritus democritum te nec, ei eos debet libris consulatu. No mei ferri graeco dicunt, ad cum veri accommodare. Sed at malis omnesque delicata, usu et iusto zzril meliore. Dicunt maiorum eloquentiam cum cu, sit summo dolor essent te. Ne quodsi nusquam legendos has, ea dicit voluptua eloquentiam pro, ad sit quas qualisque. Eos vocibus deserunt quaestio ei.

Watch me put my war paint on Lorem ipsum ad his scripta blandit partiendo, eum fastidii accumsan euripidis in, eum liber hendrerit an. Qui ut wisi vocibus suscipiantur, quo dicit ridens inciderint id. Quo mundi lobortis reformidans eu, legimus senserit definiebas an eos. Eu sit tincidunt incorrupte definitionem, vis mutat affert percipit cu, eirmod consectetuer signiferumque eu per. In usu latine equidem dolores. Quo no falli viris intellegam, ut fugit veritus placerat per.

BANG, BANG! Ius id vidit volumus mandamus, vide veritus democritum te nec, ei eos debet libris consulatu. No mei ferri graeco dicunt, ad cum veri accommodare. Sed at malis omnesque delicata, usu et iusto zzril meliore. Dicunt maiorum eloquentiam cum cu, sit summo dolor essent te. Ne quodsi nusquam legendos has, ea dicit voluptua eloquentiam pro, ad sit quas qualisque. Eos vocibus deserunt quaestio ei.

The Golden Compass

Mensagem por The Golden Compass em Ter 23 Fev 2016, 09:14

- TÍTULO GUAY -
"FRASE FRASE FRASE FRASE"

NOMBRE PJ

REQUISITOS/CUALIDADES

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas bibendum id tellus eu aliquam. Aliquam erat volutpat. Aenean egestas pharetra orci vitae lacinia. Nunc fringilla ante id ultrices tristique. Nulla hendrerit eget elit sit amet sollicitudin. Nunc finibus orci ligula, vitae iaculis turpis dapibus vitae. Quisque tincidunt iaculis diam, ac tempus neque maximus in. Mauris eu lorem at magna tristique dictum.

BY ORIANI~© SAVAGE-THEMES
The Golden Compass

Mensagem por The Golden Compass em Ter 23 Fev 2016, 09:15

That lonely touching
Everything
Starts
To
Spin
Baby it
All begins

Lorem ipsum ad his scripta blandit partiendo, eum fastidii accumsan euripidis in, eum liber hendrerit an. Qui ut wisi vocibus suscipiantur, quo dicit ridens inciderint id. Quo mundi lobortis reformidans eu, legimus senserit definiebas an eos. Eu sit tincidunt incorrupte definitionem, vis mutat affert percipit cu, eirmod consectetuer signiferumque eu per. In usu latine equidem dolores. Quo no falli viris intellegam, ut fugit veritus placerat per.

Ius id vidit volumus mandamus, vide veritus democritum te nec, ei eos debet libris consulatu. No mei ferri graeco dicunt, ad cum veri accommodare. Sed at malis omnesque delicata, usu et iusto zzril meliore. Dicunt maiorum eloquentiam cum cu, sit summo dolor essent te. Ne quodsi nusquam legendos has, ea dicit voluptua eloquentiam pro, ad sit quas qualisque. Eos vocibus deserunt quaestio ei.

Blandit incorrupte quaerendum in quo, nibh impedit id vis, vel no nullam semper audiam. Ei populo graeci consulatu mei, has ea stet modus phaedrum. Inani oblique ne has, duo et veritus detraxit. Tota ludus oratio ea mel, offendit persequeris ei vim. Eos dicat oratio partem ut, id cum ignota senserit intellegat. Sit inani ubique graecis ad, quando graecis liberavisse et cum, dicit option eruditi at duo. Homero salutatus suscipiantur eum id, tamquam voluptaria expetendis ad sed, nobis feugiat similique usu ex.

Lorem ipsum ad his scripta blandit partiendo, eum fastidii accumsan euripidis in, eum liber hendrerit an. Qui ut wisi vocibus suscipiantur, quo dicit ridens inciderint id. Quo mundi lobortis reformidans eu, legimus senserit definiebas an eos. Eu sit tincidunt incorrupte definitionem, vis mutat affert percipit cu, eirmod consectetuer signiferumque eu per. In usu latine equidem dolores. Quo no falli viris intellegam, ut fugit veritus placerat per.

Ius id vidit volumus mandamus, vide veritus democritum te nec, ei eos debet libris consulatu. No mei ferri graeco dicunt, ad cum veri accommodare. Sed at malis omnesque delicata, usu et iusto zzril meliore. Dicunt maiorum eloquentiam cum cu, sit summo dolor essent te. Ne quodsi nusquam legendos has, ea dicit voluptua eloquentiam pro, ad sit quas qualisque. Eos vocibus deserunt quaestio ei.

Blandit incorrupte quaerendum in quo, nibh impedit id vis, vel no nullam semper audiam. Ei populo graeci consulatu mei, has ea stet modus phaedrum. Inani oblique ne has, duo et veritus detraxit. Tota ludus oratio ea mel, offendit persequeris ei vim. Eos dicat oratio partem ut, id cum ignota senserit intellegat. Sit inani ubique graecis ad, quando graecis liberavisse et cum, dicit option eruditi at duo. Homero salutatus suscipiantur eum id, tamquam voluptaria expetendis ad sed, nobis feugiat similique usu ex.

¡Oh, vaya!

¿Te gustan las listas? ¡A mi también!:
  • Sí utilizas "< li > y < /li>" tendrás una lista.
  • ¿Genial, no?
  • ¡Pasa lo mismo con el texto en negrita, cursiva, subrayado y los links! Solo tienes que usar "< a href > < /a >" en vez del usual "[ b ] [ /b ]" :D

• ¡Qué curioso!

Aquí tienes un texto en cursivaY aquí en negrita.

The Golden Compass

Mensagem por The Deep Sea em Sab 05 Mar 2016, 11:00

Nombre D. Personaje
    Dato — Dato — Dato

- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. - Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa.

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus.

♦ s-cnsy
    The Deep Sea
    Cargo : Administrador Sênior

Varinha : Laranjeira, Pena de codorna, 30cm, Flexível.

Mensagem por The Golden Compass em Qui 10 Mar 2016, 16:03

Femininos
    Masculinos
    Patrono as Nome do personagem
    Patrono as Nome do personagem

The Golden Compass

Mensagem por The Golden Compass em Qui 17 Mar 2016, 15:48

Hola, soy un título
    PB:

RAZA:

PROCEDENCIA:

Requisitos de la búsqueda.

Nullam blandit aliquam tellus, non ultrices lacus pulvinar id. Duis ultricies tincidunt elit, vitae commodo tortor suscipit non. Aliquam erat odio, consequat a leo a, lobortis gravida velit. Maecenas placerat egestas massa, non pellentesque diam maximus in. Integer ac eleifend ex. Etiam laoreet pellentesque dolor gravida elementum. Aliquam sem augue, dapibus non dui ac, condimentum vehicula lacus.

BY ORIANI~© SAVAGE-THEMES
    The Golden Compass

Mensagem por The Golden Compass em Qui 17 Mar 2016, 16:15

Nombre del pj
    Dato

Grupo
    Dato

O. Sexual
    Dato

PB
    Dato

INFORMACIÓN

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum ornare adipiscing aliquet. Integer enim purus, molestie vel ultrices eget, blandit eget urna. Pellentesque egestas tincidunt vulputate. Pellentesque mauris nisi, feugiat pellentesque eros et, auctor consectetur neque. Morbi venenatis massa non erat gravida, a ullamcorper metus volutpat. Nunc justo erat, fringilla ac lorem sit amet, rhoncus pharetra ligula. Vivamus cursus mi sit amet mauris sollicitudin, et sagittis nisi aliquam. Sed et vestibulum velit, et luctus turpis. Nunc sollicitudin nunc ipsum, id interdum massa dictum a. Aenean fringilla velit magna, vel rutrum nisi sagittis non. Integer eget sapien vitae velit gravida blandit. Sed a pretium purus. Phasellus scelerisque aliquet imperdiet. Maecenas varius tellus sit amet molestie consequat. Etiam leo sem, varius ac ipsum eu, vulputate semper justo.

REGLAS
    Phasellus ornare rhoncus sagittis. Duis varius a odio non fermentum. Vivamus purus odio, cursus quis consequat in, hendrerit vitae libero. Ut vitae urna vulputate, tincidunt ipsum quis, volutpat libero. Integer vel lectus erat. Sed a sollicitudin dui, in pharetra orci. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Proin eget eleifend nisi. Nunc eget sem ut odio tincidunt suscipit. Proin lacinia faucibus elit. Nulla tortor dui, tincidunt at interdum commodo, fringilla consequat orci. Nulla mauris felis, convallis sit amet tincidunt ac, iaculis sed risus.

The Golden Compass

Mensagem por The Golden Compass em Qui 17 Mar 2016, 16:30

título

datos, frase o lo que quieran colocar
    Algo genial como título

Al igual que en...

Un texto en negrita por aquí
    ¡Ahora en cursiva!
    Me gustan los ponques
    Esto es un link asombroso
    ¡No hay listas aquí!

Un hover? ¡Sí!

The Golden Compass

Mensagem por The Golden Compass em Qui 17 Mar 2016, 16:38

Relaciones
    The Golden Compass

Mensagem por Conteúdo patrocinado

Conteúdo patrocinado

Página 2 de 2 Anterior  1, 2

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Voltar ao Topo

- Tópicos similares

Permissão deste fórum: